The sun's shining :)

.. många händelser sen jag skrev sist.

Tentaplugget är klart, gjorde två tentor förra veckan vilket resulterade i en mycket trött Angelica, var trött ända tills igår men eftersom jag sov i tolv timmar denna natten har jag till slut klättrat upp från "svarta ringar runt ögonen"-perioden. Jag kan tänka mig att den första tentan av någon anledning inte gick lika bra som den därefter, borde vara tvärtom men så är det visst inte.

I lördags hade jag fest, jag hade jätteroligt. I alla fall tills jag drack för mycket, tvingade mig själv att spy upp det (om jag inte gjort detta hade allt tentapluggande gjort att jag däckat på kökets golv), blev nykter, fick reda på att flera personer kände sig utanför och jag fick alldeles för mycket ansvar. Allt detta gjorde att jag va både arg och ledsen vilket resulterade i att en mycket nära vän trodde jag va arg på henne (och det var baserat på bra grund då jag råkade skälla ut henne) fastän det var hela situationen jag inte klarade av.
Men även om jag råkade förstöra kvällen ganska totalt (trots att Kristian tror att det var han som förstörde den kan jag nog inte hålla med) så tackar jag i alla fall alla delaktiga.

I måndags träffade jag Olly. Vi gick till havet, snackade, såg en grymt härlig film vid namn "Why did I get married", bakade och sjöng. Eftersom jag saknat henne rejält var det riktigt roligt och jag hoppas att träffa henne mer än varannan månad från och med nu.

Igår träffade jag sis och hade jätteroligt. Vi åt på Store Thor, det var lax och en riktigt god sådan. Försökte få henne att flirta litegrann med en jättesöt kille där inne men det ville inte hon, tråkmåns. Vi såg en film, LA Gigolo och sedan drog jag mig till Kristian. Träffade hans vänner och hade trevligt. :)

i alla fall, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0