På Johannas vis...

..... en sista gång. Johanna ska lämna oss om en vecka och därför blev det avskedsfest. Jag fattar inte det. Det blir att hälsa på henne i Holland så snart som möjligt för min del. Jag säger då det. Och festen igår gör bara att jag saknar henne ännu mer, min partypingla. När man festar på hennes vis kan man inte vara med om bättre fester! Ur min synvinkel var kvällen igår perfekt.

Det allra bästa var att först Mika och sedan Rikard introducerade mig till en kille (de berättade hans namn) och sen när alla av någon anledning försvann letade jag efter honom. Går omkring och skriker Niklas och får reda på nu på morgonen att människan heter Joakim. Han låg förövrigt däckad på soffan inne i stugan där han trodde att jag skulle hitta honom, jojo. -_-

MAH, nu borde jag sova. har varit uppe lite väl länge nu. Kom hem ifrån Johannas stuga för inte så länge sedan.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0