En idé tar form..

.. i ett par månader nu har jag suttit och varit entusiastisk över att kunna åka iväg utomlands. Jag har haft många olika resemål i tankarna och Tunisien, Grekland och Cypern har varit på topp många gånger i mina diskussioner. Men äntligen så börjar mina idéer ta form i inte bara en resa utomlands, utan två!
Ni som känner mig vet att jag är väldigt festsugen och jag skulle inte säga nej till att ha fest varje dag. Skulle nog tvärtom vara överlycklig, och därför har jag haft detta i åtanke när jag börjar planera min sommar 2010.

Louise har pratat varmt om Malta flera gånger och jag har verkligen blivit intresserad av att åka dit. Jag och Louise pratar om det och detta verkar faktiskt bli en idé som tar form till att bli verklighet. Malta kommer att bli solning och festande, och jag är redan taggad inför en sån har resa! ;)

Dessutom pratar jag och Mika om att åka till Magaluf, antagligen även det verkar bli verklighet. Och det blir nog inte så mycket sämre det, Magaluf är ju känt för sina fester.. och jag lovar, jag är även taggad inför denna resan! ;)

Så, människor, vem känner sig manad till att följa med på en resa som innehåller så mycket festande så ni knappt kan hålla er vakna när ni kommit tillbaka hem? Jag vet att jag är på!
Hör gärna av er, blir gladare ju mer människor som hör av sig :P

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0