i love mondays..

för det är då planeringen av nästa vecka kör igång. och sen får man höra om roliga nyheter på ystadsallehanda,

BAR Á BAR HAR UPPSKOV I 10 MÅNADER!!
Käre guden har hört alla ungdomars böner och vi tackar honom genom att festa så mycket vi kan, oh yes ;)
Jag vet att ni alla är lika glada som jag över att Ystad inte kommer bli helt dött..
http://www.ystadsallehanda.se/article/20091130/YSTAD/911309986/1365/&/Bar-á-bar-far-tio-manaders-uppskov


Dessutom så håller jag ju på att planerar inför helgen..
Jag ska ut båda kvällarna (cause johanna says so.. men hon kan själv inte gå ut) så nu är det bara för er att anmäla er!

På fredag ska jag och isa ut och på lördag ska jag och nicole ut. Vi försöker få alla människor som vill och kan att följa med. Kom igen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0