heavy eyes..

oh heaven! nu har jag gjort min tenta med antagligen grymma resultat och är nu "ledig" (om man kallar läsa in 2000 sidor för ledig) i två veckor :D

Dessutom vill ni säkert höra om mina ögonlock som mer än gärna vill stänga sig och inte åka upp en enda gång mer denna dagen. But I'm sorry eyes.. klockan är bara 14.30 och jag ska träffa wonderful people sen!

Nu ska jag se vad Ystad har att erbjuda i klädväg (probably nothing but oh well..), därefter gå hem till la familia som inte är hemma och köra hela skönhetskittet: hårinpackning i form av olivolja, ansiktsmask, plockning av ögonbryn (om jag ser dom), raka benen, duschning med ännu en hårinpackning som är mer gjord för det syftet och sedan såklart.. bodylotion och ansiktskräm ^^
sounds good to me!

Därefter ska jag hooka up med wonderful people som sagt och fika lite. Vi ska fira Mikas första dag på jobbet! Detta gillas starkt och jag vet redan vilken sorts kaka moi ska äta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0