32 dresses, need one more..

Ni vet den där filmen "27 dresses" ? Med hon som har en massa klänningar i en garderob och en kille skriver en artikel om det hela.. vilket gör att människor blir helt galna över det?

Jag har egentligen aldrig förstått mig på den filmen, undrar egentligen vad som är så konstigt med att ha en massa klänningar. Jag menar, jag har 32 stycken.. vissa finare än andra men de är ändå i det antalet. Och om jag inte hade slängt ett antal + gett bort en klänning som jag helt enkelt inte kunde använda något mer (av rimliga orsaker) så vågar jag inte ens tänka på antalet.

Men imorgon eller på lördag måste jag köpa ännu en klänning.. denna klänning ska användas till festligheter på lördag and I'm really looking forward to it. ;) Denna helgen kommer att bli grym på alla sätt och vis. Och jag lovar, inte ens svininfluensan kommer att hålla mig borta från biosalongen imorgon eller dansgolvet på lördag.

Jag ska träffa underbara människor som sis, olly, sarah, steven, mika, iza, nicole och helt grymt med en massa andra personer.. do you care to join?

Annars kanske jag hör av mig ändå, eftersom jag kommer vara (som en kompis kallar det) mittemellanintoxikerad. ;)

Så, ha din mobil nära dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0