Jag ser det snöa..

.. jag ser det snöa! Oh yes! Eller jag såg det snöa rättare sagt. Här i Landskrona är det tråkigt väder. Som ni förstår sitter jag på tåget igen som vanligt, det är mycket stimulerande, jag ser åkrar, träd, hus och vägar svischa förbi...

Igår så sa det pladask för mig och AJ, där gick mitt knä upp. Jag blödde faktiskt till och med, men inte så mycket att gråta eller skrika för egentligen. Jag och Marco skulle springa iväg till tåget, något som varken mina fotleder eller mina skor är så mycket till för. Jag funderar på att ha med mig joggingskor i min väska, skulle inte det vara en bra idé? ;) Och min ena fotled finns det inte ens något att kommentera, så trött är jag på det. Min fot viker sig alltid, och det är alltid samma fot, förmodligen för att det är just den som jag har en spricka i som inte riktigt har läkt sig som det ska. Men lika glad för det är jag! Så länge jag inte springer i något annat än joggingskor, för då säger det adjöss till mina 1200kr jeans. ;)

Dessutom har min dator något skydd för att skriva i mina dokument. Så fort jag sparat dem, stängt ner dem och datorn och senare ska öppna datorn med dokumenten igen så får jag helt plöstligt inte göra det. Vad är det för stil? :O Det är diskriminering! vet dock inte varför det är diskriminering.. ;)

Nu är jag ledig till på torsdag, det betyder att jag ska städa lägenheten, riktigt roligt! (kanske inte) och imorgon ska jag få hälp av olly att klä julgranen. På torsdag har jag lite föreläsning och ska därefter träffa Mika. På fredagen ska jag förmodligen festa litegrann men på lördagen blir det festa med stort F! Och sen är jag ledig till den 13-e tror jag, någon som vill boka något? Jag är upptagen med en massa saker till den 4-e.

Kävlinge sitter jag på nu och har snöar det igen, goodie ;)

kanske skriver mer sen,

with love
Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0