här får du mest för pengarna..!

Yes! Om man då bortser från Ullared och andra roliga ställen som man kan vallfärda till istället för Bo Ohlsson i Tomelilla. Men det räcker för mig om jag inte letar efter något speciellt. Mina inköp var väll inte så roliga.

- En barbiedocka till sis ena barn
- Hudsjur och diverse för barbiedocka till samma barn
- Röda servetter inför julen om någon kommer och hälsar på
- 1 liter Yes diskmedel, det är alltid bra med rena tallrikar!
- 3 diskborstar.. eftersom de var billiga och snygga tänkte jag att de var bra att ha.
- Mikrofiber handduk för håret, är något som jag letat efter överallt..
- 10 meter julgransglitter till julgranen.
- Silvrigt dekorativglitter
- Guldigt dekorativglitter
- En guldig och riktigt fin julgransstjärna som jag betalade hela 60 kronor för!
- Julgransbelysning för inomhusbruk!
- Och så en plastgran á 210 cm. Jaa, jag antar att ni fattar vad jag ska ha med den till.

Och detta betalade jag 850 kronor för, varav julgranen stod för 300 kr. Det tycker jag var duktigt jobbat av mig. Gud vad jag älskar julen! Och nu är det ännu roligare då jag har en egen lägenhet att dekorera helt ensam, eller jag ska dekorera med hjälp av Olly och Sarah så riktigt ensam blir jag inte. Någon som vill se hur min lägenhet ser ut efter detta? ;) Jag funderar på att ha nyårsfest i den, kanske något? Jag vet redan 5 personer som är på, haha!

Dessutom är det nu bestämt. 29 januari - 1 februari åker jag och Johanna till London, om Louise går med på det då. Det ska bli riktigt fun och jag längtar som in i redan. Ska bli kul att se sin blivande hemstad. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0