Dubbelt så stor garderob? Ja tack!

.. i en vecka har jag nu försökt rensa mitt förvaringsutrymme.. detta förvaringsutrymme ska innehålla kläder, skor, papper och även agera städskrubb.. Jag bestämde mig för att rensa när kartonger + julgran + städverktyg + skor + tvapparat och diverse saker låg i en hög så stor att mina 1,71 var litet. Det är sant, jag fick titta upp..

och då bestämde jag mig för att rasera högen.. och allting ligger vackert och prydligt i en massa högar runt om i lägenheten för att jag ska veta vad som var vad. Idag tog jag tag i klädhögen.. Jag kunde inte ens föreställa mig alla dessa kläder.. jag kunde inte föreställa mig att jag hade så grymt mycket kläder.. mest med tanke på att jag rensade för ett tag sedan och då slängde ut ca 5 pappåsar fyllda med kläder.. problemet kvarstår, min garderob räcker inte till alla kläder. Jag ska på nu det effektivast bästa sätt försöka få in mer kläder i min garderob än vad den har plats till. Att jag dessutom har en stor säck med kläder som ska tvättas gör inte saken bättre.. hur ska allt få plats?

Dessutom ska pappa komma med ett efterlängtat köksbord idag.. han kommer dö när han ser min lägenhet.. mest eftersom att han  berömt mig för hur fint jag har det.. Men som sagt, det börjar bli ok.

Men vart ska jag nu ta vägen med alla skor?

Att köpa en extra garderob kanske är något att överväga? En dubbelt så stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0