Ambitiös?

Jag har inte haft någon fritid alls, men för första gången på länge tycker jag att det är skönt. I ett antal dagar nu har jag antingen pluggat hemma eller i helsingborg, jag har städat, lagat mat och skött andra viktiga saker med poängterat viktiga saker!

Det känns bra, jag är lycklig. Jag har äntligen hittat hem, och det är ganska roligt att malmö faktiskt också känns som hem nu, det är inte bara min second-bostad utan ett ställe där jag finner ro..

Imorgon är sista taget med vårt projektarbete. Vi har varit väldigt ambitiösa, använt extremt många olika skriftliga källor med utgångspunkt i varumärken, marknadsföring och liknande. Och jag tror vår frågeställning
"Hur konstruerar Ving sina konsumenter" faktiskt kan analyseras och bli besvarad ^^ Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0