Tack för att jag fick lära känna dig.

... du är till och med underbar efter detta. tack för dessa fina månaderna och för att jag fick lära känna dig. Jag har fått lära mig att inte alla killar är de så kallade hjärtelösa människorna jag trodde ett långt tag. Det gör ont, det gör det, men gud vilken underbar sista stund vi fick tillsammans. Jag är inte arg, kan omöjligt vara det och jag hoppas att du hittar det du söker. Jag vet att du har rätt i vad du sa och jag vet att du har rätt i att jag kan hitta någon bättre ämnad för mig, likadant som någon annan är bättre ämnad för dig. Älskade underbara du, jag kommer alltid att fortsätta se dig som min vän även om jag har en önskan till något annat. Jag lovar att inte titta bort och vara sur när jag ser dig på stan, aldrig.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0