Idétorka? no kidding..

.. ni vet de här dagarna som kommer då man har så mycket att göra, allting händer och ni vill så gärna skriva om vad som hänt och vad människor har sagt men ni får helt enkelt inte fram vad det är ni vill få fram? Jag har en av dessa dagarna. Jag menar.. jag har firat nyår med massor av dramatiska händelser där, jag har festat som en galning, jag har träffat Louise innan hon åkte tillbaka hem och jag har även träffat Hampus som jag, som alltid, hade mycket catching up att göra med och därför blev det inte så mycket väsentligt som vi pratade om..

Men ingenting av det kommer fram skrivet i fina ord, så typiskt mig! Och jag lovar, jag har gått in på bloggen, försökt skriva något men hamnat i ett tillstånd som liknar en fisk som fiskas upp i ett nät, drunknar i all luftens härlighet och samtidigt som den gör det försöker komma tillbaka till friheten... okej, jag kanske inte ska överdriva men det är lite som den känslan. Jag sitter och tittar på "Nytt inlägg" och försöker få fram något catchy att skriva samtidigt som jag helt enkelt inte kan. But it's alright, alright! Jag har flera dagar på mig och det känns nu som om det börjar släppa, after all, bloggen är till för att skriva i och inte lägga upp en massa bilder eller videos som inte understryks av det skrivna ordet.

Nej, nu kommer idétorkan fram igen och jag orkar inte skriva något helt onödigt.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0