Health..

... nu har det gått tillräckligt länge, jag har saknat det för mycket! Ni som känner mig vet vad jag menar, jo såklart så pratar jag om den hälsosamma livsstil jag hoppat över för att jag "inte haft tid" som jag så gärna påstått.

Nu är jag igång med träning igen, idag körde jag på i två timmar och det känns riktigt mycket i benen nu efteråt. Och just på grund av detta känner jag mer motivation än vad jag gjort på länge. Och därmed sätts allting i gång på riktigt.

På grund av mitt studiebidrag som kommer ligga på 12000 denna månaden kommer jag vara riktigt duktig och leta efter någonstans där jag kan träna, förmodligen SATS på entré.


Och även maten kommer att räknas ganska noga.. jag har redan haft en mjukstart men imorgon går jag riktigt hårt på det. Antagligen kommer bloggen handla mest om det.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0