Peppa som i fest?

Igår tog jag det lugnt! HAH! Där ser ni, även jag kan ta det lugnt ibland! även om jag inte hade världens roligaste kväll så tog jag det ändå lugnt, läste lite "Människor och märken", tittade på Moulin Rouge och var allmänt seg. Egentligen så slutade det med att jag koreograferade en dans, helt unbeliavable! Jag stod där sent på natten och dansade, och jag antar att det var för att jag ville dansa och inte sitta som en soffpotatis? ^^

Apropå dans satt jag på facebookchatten och hade "vem som dansar sämst krig".. Det gick ut på att man försökte övertyga den andra att det var en själv som dansade riktigt hemskt. Och ja, jag hade en mening med det här! Personen i fråga satt och skrev att den inte kunde dansa (varför säger människor så, klart de kan dansa!) och därför försökte jag förklara att jag inte heller kan dansa :D Detta i hopp om att personen ställer sig på dansgolvet när jag själv gör det.. jag är liksom mest pigg på att dansa ^^

När jag va som mest uppe i mitt dansande fick jag även ännu en person på facebookchatten:
"Jag är full hos **. är du också full sexxy?"
Vilket gjorde att jag hade väldigt roligt en lång tid.. däremot hade personen i fråga loggat ut från facebook innan jag hann svara. Jag hade tänkt skriva:
" Om jag va full hade jag inte suttit på facebook"
Även om det förmodligen har hänt att jag gjort det.. mest för att kolla upp vissa saker ^^

IKVÄLL ÄR DET I ALLA FALL FEST!
Antagligen så är jag mer PEPP just av den anledningen att hur många som helst hörde av sig under deras energiska festande.. och jag var liksom, väldigt sugen på att smyga ut i natten och joina men jag tänkte att det var bästa att stanna hemma och peppa inför morgondagen! ;) Och nu är det morgondagen, jag sjunger, dansar och peppar inför ikväll :D Jag hoppas jag träffar någon av er? ^^

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0