the day after..

Fredagskvällen borde ha slagit ut mig totalt.. just nu borde jag ligga och spy.. men av någon anledning känner jag "rise and shine" om och om igen spela sig i mitt huvud.. vad är detta?
Det kändes nästan som om det var mer alkohol procentuellt i kroppen än blod, men inte för att jag klagar! Detta gillas starkt och eftersom jag inte har några komplikationer betyder det ut ikväll IGEN (fast jag skulle nog ha gått ut i alla fall)..

Och till att förklara kvällen i korthet, den var galen och jag träffade än en gång "bigsis"-Louise som är tillbaka i Ystad för helgen. Hon saknar Sverige och jag saknar henne, men vad kan man göra? ;) Sjukt nice är det i alla fall att hon är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0