guide me..

Allra sista personalmötet idag. Det känns konstigt men det är nödvändigt för min egen del. Vi ska hålla personalmötet hemma hos en annan Black Jack-dealer som bor på Dalaplan, alright, hur kommer man dit? Jag är helt lost just nu och vet varken ut eller in, plz, hjälp mig! Jag sitter och tittar på karta på eniro och skånetrafiken har tydligen ändrat resväg för bussen jag ska åka med (jag älskar verkligen min tur, det är helt underbart). Så, med lite tur ska Johanna på personalmötet, snälla, snälla, snälla!

Igår var jag ju ute igen, och jag mår bra idag också (seriöst, detta är löjligt.. men trevligt). Louise var inne på Soft och ville att vi skulle gå dit och ta ett glas, kanske inte en hit för min del.. jag hade gärna gått på en av alla andra barer i stan men det var inte så farligt som jag trodde, dock var jag inte där så länge för jag är under åldersgränsen, lite synd eftersom jag ville träffa Louise så mycket som möjligt. Men jag, Nicole och Isa (som faktiskt är över åldersgränsen) gick vidare, jag i mina höga klackar som är sjukt snygga men desto jobbigare att gå snabbt i.

Jag hade fixat så vi kom in gratis igen till Bar á Bar. Så Nicoles första besök var helt gratis, det gillar jag. ^^ Kvällen var trevlig men det var en person som fattades, lite ledsamt, men det finns många fler kvällar till förfogande och jag har inte bråttom.

Malmö nästa helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0