.

Ska bli skönt att träffa Louise imorgon igen, nu när hon är tillbaka ett tag från London och hälsar på oss who were left behind. ;) We've got some catching up to do. Ganska mycket faktiskt! Dessutom ska vi (jag, Louise och Johanna) köra lite på snöbollskrig på ÖP-torget så där dagen innan dopparedagen för att riktigt komma i julkänslan, eller ja delvis det men också för att fontänen inte riktigt är igång nu i vintertid. Annars hade vi nog tagit och badat där, litegrann som i traditionsanda. Men någon gång på kvällen blir det. Kom gärna dit och hälsa på, jag vet nog en som gärna vill komma. ;)

Nu i tid till jul vill jag bara tacka alla som har varit delaktiga i mitt hektiska liv detta året. Ni genom mitt projekt, min sista termin på gymnasiet, min regniga student, genom jobbiga förhållandenprat (jag antar att det har varit mest av dessa men jag lovar att jag ska bättra mig. Jag kan ju i alla fall säga att jag är på mycket god väg).. var va jag nu? just det, förhållanden.. genom universitetssökande, jobbsökande, färg på tapetersökande, inflyttningsfester, på resor i utlandet (måste dock säga att reseantalet till Helsingör har ökat med flera 100%), genom jobb på Cherry, genom våren, sommaren, hösten, genom första terminen på universitetet, genom otaliga kurser med lärare som älskar höra sig själva prata, genom mysiga stunder i sängen, genom bråk, genom härliga danssteg, genom stämsång, genom mystery guys på tåget, tågförseningar, resor inom Sverige, bad i havet, bad i bassäng, msn-skrivande, resletande, fikastunder, mobilsamtal, sms-skrivande, fototagande, plugg, matlagning, restauranger, filmtittande, biotittande och sist men inte minst, genom festandet.

Det är enormt hur många vänner jag har skaffat, hur många jag lärt känna och tycka om. Det är enormt hur jag har blivit närmare vän med personer som redan funnits i mitt liv innan.

Ni är underbara, ni har hjälpt mig forma den jag är idag. Bättre än samma tidpunkt för ett år sedan, mer levande och självsäker. yes indeed, jag tror min mamma har rätt när hon säger att jag har blivit vuxen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för att du oxå funnits där! :)

<3

2009-12-28 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0