Atjoo..

.. prosit! Äsch, man märker att jag är rätt seg på att bli sjuk och att när jag väl blir sjuk så slår det till hårt. Igår när jag var på jobbet hade jag problem med att andas, kippade i princip efter luft, i takt med det kom även en förkylning så de gick väll ihop på något sätt. Eftersom mina förkylningar inte håller så länge trodde jag att jag skulle kunna arbeta idag, men nej då.. jag blev tvingad att ringa till jobbet för att sjukanmäla mig. Idag när jag vaknade mådde jag sämre än igår, förutom att jag kan andas.. det är ju alltid något. Så jag får så snällt hålla mig hemma.. vill jobba men kanske inte så bra att gå och smitta ner varenda person på jobbet. Jag önskar dock alla er andra välstånd. Au Revoir,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0