Kära blogg,

Igår var jag på en fest i Nybrostrand/Ystad med tema maskerad. Alltså kunde man klä ut sig till vad som helst och det var också så det blev. Vår värdinna var en ängel, det fanns kanin, clown, mario&lugin, flygvärdinna, polis, moulin rouge-tjej och sedan det mest originella stod Tim och Chrille för, B1 och B2.. som i det här fallet var Bajspåse 1 och Bajspåse 2. Jag var väldigt lyckat en sailor.. woman?

Först på festen var det riktigt kul, jag spelade ett spel.. vilket jag förlorade, och där blev det 22 klunkar till mig. Fick ont i magen, jag har insett att jag får det om jag dricker för snabbt.. Men oavsett var det kul tills det uppstod drama.

Detta klarades upp och sedan åkte vi till Bar a Bar för att festa till det, inte bara för oss utan de personerna som inte varit på maskerad, riktigt nice! En tjej skrek att hon älskade mig och pussade mig på kinden, trevligt trevligt att få en sådan reaktion över min outfit. Jag träffade även flera av mina underbara vänner där och hade riktigt roligt med dem..

Vi hade roligt ända tills vi insåg att en av killarna som varit med, och som bodde i Malmö, hade försvunnit från platsen. Detta avslutades i sökande och vi hamnade utanför mina föräldrars lägenhet, jag gick hem.

Tack för en sjukt härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0