Huvudvärk.

Av en liter vin? skulle inte tro det. När jag pratade med Johanna igår (verkar ha blivit en vana) i telefon tvingade hon ut mig. Och hon kan ha rätt i att det är roligare att gå ut och träffa människor än sitta hos Simba. Så det blev att jag gick ut ändå. När vi kommer till hennes stuga ger hennes föräldrar mig en liter vin i en box och säger "varsågod". Tack tack. Johanna kör så det är jag själv som ska dricka upp den. Sedan drar hon med mig tll en fest med bara nya människor, men jag tyckte om dem allihop.

Den ena killen där hade en vattenpipa, och såklart är jag på! Efter ett bloss blev jag snurrig, inte konstigt då människan hade lagt i Pepsi, det var en sockerkick som heter duga. Och när jag väl började kunde jag inte sluta, vilket slutade i (typiskt mig, socker och fett är inte mina kamrater) feltändning.

Är inte riktigt säker på vilken av dem som gav mig huvudvärk. Men en ganska lätt huvudvärk har jag.

Nu blir det att diska, ta hand om simba och göra iordning mig för ikväll :)

PEPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0