Hjälp.

För ett par månader sedan hade filmen New Moon premiär. Då var jag där och delade biosalongen med (förutom syster, olly, ollys pojkvän och sara) ett antal gaphalsar. Ja, det är sant, så fort Edward eller Jacob syntes på bioduken blev det ett gemensamt vrål. Jag kände det mer som en konsert än en bio. Och nu är det samma sak igen.

Det har varit smygpremiär men jag gissar på att premiären nu också är ganska så.. full med gaphalsar. Jag vet inte om jag är pepp på filmen eller inte, vi får se. Det är min syster som helst vill se den, men jag tycker om filmerna också. Jag tror i alla fall den är bra, men helhetsintrycket förstörs lite av skrikande fjortisar.

Nästa inlägg blir väll om filmen.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0