Vad vill du människa?

En person säger en sak men vill att man ska förstå att den menar det exakt motsatta genom kroppsspråket. Någon som känner igen? Jag vet inte hur många gånger det har hänt. Och jag är sämst på det. Om en människa säger höger men menar vänster så tar jag det fortfarande som höger, om inte personen pekar väldigt frenetiskt åt vänster, då kan jag faktiskt inte misstolka det hela. Jag vet inte vad det beror på. Men min begåvning på att läsa av människor är begränsad till det yttersta. Det vill säga, jag kan läsa av människors sinnesstämning men inte om de säger något och vill att jag ska tolka det på ett annat sätt.

Eftersom jag, verkar det som, sårat en person så mycket att denne inte svarar på grund av allt detta känns det som om jag har mycket att lära. Jag vill inte att det ska bli missförstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0