Onsdagspremiär.

Jag har en klisterlapp på min handled där det står "I trafiken? Avstå Alkohol!", denna satte min nyfunna vän på handleden och den är fortfarande kvar. Tackar för det!

Bar a bar hade onsdagspremiär igår. Att de alltså har öppet på onsdagar också, mycket trevligt. Jag skulle egentligen inte ut (det börjar visst alltid så) men Johanna fick ut mig (slutar visst alltid så). Jag drack ingenting, förutom att jag smakade på någons cider och Tims öl, men det var riktigt trevligt att gå ut och träffa folk ändå. Kvällen började lite knaggligt (att gå ut när man är nykter och ingen står på dansgolvet när man själv vill dansa är inte jätteroligt) men slutade helt underbart. Jag har fått ny respekt för att bara sitta och prata. Även om mina vänner hade kunnat hitta ett mer strategiskt ställe att sätta sig på. Jag måste säga att Robin är världens härligaste kille och om vi inte varit så nära vänner hade jag blivit kär i honom! Haha, "DU GÖR INGENTING, ANGELICA!!". Jag hade ändå inte tänkt göra något, skulle inte ens fara mig in (när jag är nykter). Men tack till Robin för att han är världens bästa.

Som sagt drack jag inget, detta eftersom jag börjar mitt allra första jobbpass idag. Det passet börjar vid tre och slutar klockan tolv, wiho! Det är ju bra att jag sovit ut. Det verkar på något mystiskt sätt som att bara jag är ute sent och festar (oavsett om jag druckit eller ej) så vaknar jag för tidigt. Trevligt.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0