Surprised by the behavior ;)

Jag, Isa och Nicole gick till Bar a Bar igår, däremot så lämnade Isabella oss ganska tidigt.. lite synd :(

Men jag och Nicole var lite all over the place och gjorde det som vi gjorde bäst nästan hela kvällen, vi dansade. ^^ Det som är uppskattat med Ystad och speciellt Bar a Bar är att man känner sig så trygg då man känner i princip alla där, även vakterna. :) Så vi hade riktigt roligt!

Dessutom kan jag påstå att kvällen var riktigt lyckad, oavsett hur överraskad jag blev över mitt eget beteende. ^^ Det allra bästa och mest överraskande var väll när jag bestämde mig för att hjälpa Johanna med hennes spel. Genom att hejdlöst flirta med den stackars killen bredvid mig gjorde jag att han hade noll koll på vad som hände med hans pengar.. däremot förstördes lite av effekten då killen jag träffat på dansgolvet kom och stod och höll om mig. Fast ändå, spelaren verkade egentligen bli mer triggad av det och försökte vinna mitt hjärta, härlig kille speciellt då han inte fattade vad jag höll på med.

Underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0