"Jasså, du är lugnare idag?"..

.. "Vaddå lugnare idag?"
"Ja igår när vi träffades så pussade du på mig och allting"
"Träffade jag dig igår?"
"Ja och du gav mig pussar på kinden.."
"Oj.. jag har inget minne alls av det.."
- Andreas när han försöker förklara för dumma mig att jodå, vi sågs igår och antagligen då jag var som mest full.. och det vill inte säga lite, jag menar med tanke på mitt betende..

Däremot kan jag inte säga att mitt beteende va mycket bättre idag, vad jag nu höll på med, men Andreas hade den turen att träffa mig precis innan jag gick ifrån det nyrestaurerade Bar a Bar, och jag var därför nykter.. eller nyktrare är kanske ett bättre ordval?

Denna helgen har öppnat mina ögon för vad som är framför mig, jag ser och jag mår bra av det nu. Och oavsett vad jag gjort eller inte gjort denna helgen har jag i alla fall lärt mig något och jag ska ta med mig det. :)

Dessutom så ska jag inte säga för mycket men jag har hopp... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0