Dans, snö och märkesgemenskaper..

.. igår körde jag, emmylie och mika på lite nostalgi. Eller i alla fall till den graden att vi tre träffades på Mikas rum och hade förfest. Den tiden saknas faktiskt extremt mycket så jag är glad över att vi fick den tiden över. Samtalen handlade om allt möjligt och jag kan bara säga att jag är så glad över er två. :) Efter ett par drinkar hamnade vi på Kings Head där jag lyckades sätta en kille på plats efter för mycket tafsande på både den ena och den andra. Jag är lite småtrött på de där killarna som tror att de kan få vem som helst, speciellt när de inte är ett kap alls vilket resulterade i att jag berättade exakt hur värdelös killen är. No regrets really.

Och sen är frågan än en gång som spelas upp i mitt huvud, vad är det egentligen med all denna snön? JA, det var mysigt ett tag men när man inte kommer fram i tid och liknande eller inte kan gå ut alls är det inte riktigt lika mysigt, tyvärr. Min pappa skulle ha kommit till Ystad igår men på grund av snökaos i Småland lyckades han inte komma förrän nu, bra jobbat!

Mitt pluggande inför tentan imorgon går ändå rätt så bra, men jag kan slå vad om att jag kommer hamna i "vad är det här för frågor" imorgon, haha ^^ Jag tog lite paus nu för att fortsätta sedan så jag borde väll egentligen återgå till de sidorna jag har kvar.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0