27 april

Igår träffade jag Isa över en fika på Snuggles som antagligen är det mysigaste fikastället i Ystad. Vi hade visst väldigt mycket cathing up att göra. Sedan satte vi oss på torget i det vackra vårvädret och åt varsin Ben and Jerrys, Peanut Butter Cookie Dough pinnglass. Snacka om en onödigt lång harang av ord, men i alla fall var det första gången jag åt det och det var riktigt, riktigt gott!



Därefter höjdes mysfaktorn ännu mer genom att jag träffade Kristian som verkligen hade fått det riktigt fint! Och antagligen ska vi inte vänta så länge tills nästa gång vi ses, det kanske till och med blir på torsdag!

Däremot har jag nyheter som kommer göra hela min vecka helt otroligt underbar, världens bästa Louise kommer till Sverige denna helgen och kan man vara mer pepp? NEJ!! Till Valborg och allt!



ha det underbart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0