Christian Grönroos är INTE gud?

Hej!

De senaste två månaderna så har vår kära lektor inom Service Management förklarat för oss hur Christian Grönroos på alla sätt och vis är BÄST, och ibland låter det till och med som om han skulle vara den allsmäktige själv. Detta har ju såklart jag och mina vänner haft extremt roligt åt och gjort alla möjliga sorters ritningar över. Christian Grönroos var som en gud, kunde inte ha fel.
MEN! idag så säger en annan av professorerna
"Christian Grönroos är inte Gud.." och man såg verkligen hur alla tappade hakan, VADDÅ Christian Grönroos är inte Gud? Klart han är det! ;)
           
Nej, alldeles för traumatiskt för att ta in..


och.. är tåg typ det nya stället där man träffar folk? Typ, tåg och tågstationer? Och ifall det är så.. betyder det att vi har blivit så upptagna att vi inte ens klarar av att leta singlar förutom när vi är på väg till/från jobbet/skolan? :P Jag menar, jag hade en ganska stark reaktion på första killen som tog kontakten med mig när jag va på väg till skolan.. men sedan kom den andre, sedan den tredje och till slut så orkar jag helt enkelt inte få någon reaktion längre. snacka om läskigt..

vet inte heller vad jag föredrar, för oavsett vad så har jag glömt hur de såg ut! om det är när de åker tåget är jag så trött att jag knappt ens orkar titta, och speciellt inte att registrera om jag gillar vad som är framför mig, men om det är när jag är ute och festar tycker man, i alla fall jag, att alla är sjukt snygga och sedan på grund av hög alkoholhalt så glömmer man ändå hur de såg ut nästa dag..


så vad tycker ni är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0