Went to IKEA...

... och det gillas starkt!

Jag vet att jag klagar på mina lärare, men vet ni vad.. they're right! Man hittar alltid något där, speciellt när man har ett eget hem.. ;)

Och idag hittade jag två bordslampor, tallriksset, två 6-delsset med glas, en papperskorg och såklart glödlampor ;) Dessutom var mamma and pappa snälla nog att ge mig en kastrull. Så nu ska ni få se på matlagning!

Tyvärr har jag inget bord så då får vi sitta vid mina vardagsrumsbord och leka kineser, but I like it! Har alltid tyckt bättre om att sitta på golvet, I know, crazy right? ;)

Dessutom.. ingen som har en sängstomme för en 120 säng som de inte längre vill ha? det fanns tyvärr inget sånt alls på IKEA.. wonderful.. men jaja, jag får bara ta och köpa en 160 säng ;) någon som vill köpa en 120 säng som behöver gå vidare? ;P

Annars känns lägenheten som ett hem. Och jag vill gärna dela den med er,
My home - Your home , My food - Your food, My plates - Your plates! Mitt motto ;)
Gillas!  Gillas!  Gillas!
...blir ni inte sugna på att hälsa på när ni ser detta? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0