Tjänstekvalitet, harry potter och räkningar..

sounds good doesn't it? min dag har spenderats mest framför datorn där jag under roliga timmar renskrivit allt mellan tjänstekvalitet och servicekultur. nice!

Jag har även sett den nya harry potter filmen... eller den som då har kommit ut på dvd precis. har redan sett den och jag tror jag delgav vad jag tyckte om den då.

och så.. räkningar. dessa underbara pengatagande papper som jag gärna hade velat riva sönder men snällt måste beta av genom att sitta på min internetbank och skriva ner mina ocr-nummer time after time. hade gärna (väldigt gärna) haft kvar mina surt fördärvade pengar men det går helt enkelt inte och that's it.

Denna månaden HAR jag bestämt mig för att leva på nudlar, och därmed basta! ingen mer espresso house för mig på morgonen! ^^ neeej, för då ska jag ha bakat bröd. vi får se hur alert jag är om två dagar ^^

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: haha, jag hoppas att det har gått bra med pluggandet ;)

2009-11-25 @ 23:09:34
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Aggiie

Jag med ;) vi får se imorgon! :D

2009-11-26 @ 00:24:01
URL: http://hopedreamlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0