I'm so happy when you're dancing there..

Just nu ser mammas bibliotek/min sovhörna förjävligt ut.. för här satt jag, nicole, mika, johanna och iza och väntade på att vi skulle iväg till öja igår.

I had the feeling that last night was gonna be a good night, och så rätt jag hade! Vi var alla pepp och vi var alla danssugna! Donna Gina med alla människor jag kände där och Kings Head med alla människor jag kände där var bara två stopp på vägen.

Sedan tog vi bussen in till Öja, vi kom in och vi dansade! Jag vet inte hur många som fick puss på kinden av mig men många var det! But that's alright!

Och ännu bättre är.. I'm on the right track again, och baby. snart!

Nej, nu kanske jag borde ta och städa.. någon som är intresserad av två stora familjepizzor som knappt har rörts? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0