I had that coming..

Det här med att vara trött har jag inte tid med! Men vad kan man egentligen göra åt det? Dricka kaffe och redbull? Visst, men vad händer då efter att man slutat dricka det.. dubbelt så trött!
Igår var jag trött.. jag somnade hela tiden på tågen, och nästan på föreläsningen.. när jag kommer hem till föräldarna är jag lite piggare ända tills pappa åker till jobbet och jag blir ensam. Då bestämmer jag mig för att läsa.
Hur oerhört korkat är inte det när jag ska diska? Jag sover i en timme, riktigt djupt och sen ringer ängeln Rebecca, jag hinner diska! Och sedan sitter jag uppe till ungefär halv tolv.

Jag går och lägger mig och sover till.. TILL 12!! Visst, jag älskar drömmarnas värld men jag älskar att få någonting gjort ännu mer! Jaja, får väll kompensera med att vara uppe 6 timmar mer..

Men får skylla mig själv, när jag tror att jag är övernaturlig i form av att aldrig behöva sova så säger nog kroppen till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0