ett gott skratt..

förlänger livet? då har jag förlängt mitt liv med flera dagar efter igår och idag!

Igår hade jag antagligen världens underbaraste fikastund med mika och emmylie och många skratt rikare begav jag mig hem till syster där simba, världens sötaste katt, gav mig ännu mer att skratta åt.  jag var inte där så länge men jag fick i alla fall se vad spelet the Sims 3 har att erbjuda och jag är än så länge imponerad, och även sugen på att köpa ett själv. frågan är då vad jag kommer prioritera och jag hoppar över spelet för ett mer socialt liv.

Idag träffade jag syster igen, hon hade på sig linser och vi gick iväg för en lunch ute, riktigt mysigt och jag har redan hoppat över mitt "äta nudlar varje dag" - trick.. det var ju trevligt! jag kommer väll aldrig att bli en riktigt student..

Ni som känner mig vet att jag ibland kan ändra på namn och ord för att det ska låta lite roligare. Mika har blivit "Mikis" och så vidare.
Anyway, när jag var på väg hem med syster idag så skulle jag berätta om min fikastund igår med Mika och Emmylie.. det blev så här "Igår så var jag med Mikus.." och sen slutade jag varpå Becca som har haft roligt med mitt "fika med mika" fortsatte meningen med "och fikus". och sedan kunde jag inte sluta skratta. "Igår så var jag med mikus och fikus" hur dumt på en skala låter inte det? neej.. jag tror jag får sluta upp med mitt ändrande av ord.. hur bra nu det kommer gå. vi såg ju hur bra det blev med mitt "äta nudlar varje dag".

Nu ska jag och syster se på film och chilla lite, hope yall have a great evening. I'll check on ya later

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Ja, fy vad jag grät när jag såg klippet.



Förresten så vill jag vara fikus och inte mikus ;)

2009-11-27 @ 18:48:42
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0