Bara nicka och le..

.. om du inte orkar fråga vad det nu var personen som du pratade med sade.. bara nicka och le, jag lovar att det funkar! I alla fall på våra lärare på skolan, vi nickar och ler men i smyg tänker vi "Vad va det nu han sa?" och måste titta än en gång på våra anteckningar för att inte bli helt lost!

Den föreläsaren vi har nu är en trevlig liten prick och han gör allt för att vi ska skratta.. och vi skrattar, i alla fall jag, sofie och rebecca.. men mer av de obscena bilderna sofie ritar i rebeccas block än av vad han säger. Men idag så kom han med något nytt som jag kommer skratta åt resten av mitt liv.
"Först så finns första delen av Italien.. där finns mycket teknologi. Sen kommer andra delen av Italien där de är.. vad ska man nu säga.. efterblivna..? Ja ni förstår vad jag menar..." så fortsätter han prata..
Jag sitter där "hold up! what did you just say?" Efterblivna var kanske inte det rätta ordet att säga..

Men men, vi förstår och bara ler och nickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0