börjar arta sig nu..

Jessicurls produkter är antagligen de bästa jag använt än så länge. Det märks att de är utformade för lockigt hår och just nu önskar jag att jag hade kunnat ge er en bild av mitt hår.

Lockarna är inte riktigt lika frissiga och en stolt Angelica är glad för att äntligen hitta prudukter som gäller för henne. Dock så är priserna inte i nivå med min budget, om jag då inte ville leva på ingenting resten av månaden och jag velar lite för mitt nästa inköp. Ska jag köpa någon annanstans eller ska jag fortsätta med dessa för att se vart de tar mig?

Eftersom att duktiga jag har bestämt mig för att prova olika produkter fortsätter jag att leta efter den perfekta formulan för lockigt hår. Någonstans måste den hittas.

Förresten börjar det lutas åt att klippa håret. Hur ska det klippas? Inte för korta frisyrer, tack!
Och ge mig gärna något tips på en frisörsalong i malmö eller lundområdet. och visst finns det frisörsalonger i mängder i Helsingborg men jag är inte riktigt lika noga med det här med budget när det gäller hårklippning. Där är nog mer kvaliteten än kvantiteten viktigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0