New powers..

.. hej allihopa!
Inte så länge sedan jag skrev här sist, grattis till mig själv! ;)
För lite mer än två veckor sedan fick jag panik, riktig ångest! Jag fick se några nytagna bilder av mig själv och höll på att smälla av när jag såg hur jag själv såg ut.. ja, jag hade visst gått upp lite. Vilket betydde att jag gjorde det jag gjorde allra bäst, ta mig själv i kragen! Jag har kört ett riktigt hårt matschema, i typen som liknar någon sorts avgiftning och har faktiskt redan märkt resultat.
Eftersom matschemat blev så hårt avstod jag i två veckor träningen men den är igång igen nu. Igår sprang jag runt Ystad och idag sprang jag fem kilometer i slingan.
Om ni har några frågor är det bara att höra av sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0