Helt underbart

Idag gick jag upp klockan sex för att dansa, göra styrketräning och sen ut för att springa en liten bit. Det känns helt underbart i kroppen!

Jag fick mina kläder igår, och fick lite smått panik när jag såg min löparjacka, tyget var tunnare än min strandklänning. Men när jag bestämde mig för att testspringa igår, i -7 grader så kan jag med ärlighet säga att jag var så varm att jag svettades. Jag använde inte så speciellt mycket kläder heller,
linne, underställströja, löparjacka, halsduk och vantar på överkroppen. På underkroppen hade jag underställsbyxor, tights och löparstrumpor. Jag tror att man ska frysa lite precis när man börjat.. eftersom om det är för varmt under tiden man tränar så försämras effektiviteten av träningen.

Idag ska jag ha ett pass som börjar i Helsingborg så det är dags för mig att göra iordning mig och sen ta och åka dit. Hoppas er dag blir lika bra som min start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0