Ännu mer shopping

Jag börjar bli lite orolig för mig själv, haha! Nej men har precis investerat i två lite större grejer.

1. Greklandsresa, 6-20 augusti till Kreta med min kära syster. Jag sitter redan och väntar i princip, kan vara för att enligt mig finns det inget bättre än att åka ut och resa. Redan vid flygplatsen så känner jag mig hemma och får en myskänsla av det hela... ja, jag är galen. Ska bli kul i alla fall att åka med min syster, det var ett tag sen vi gjorde något tillsammans.

2. iPhone 4, grattis till mig! Eftersom min kära vän som jag lånat en mobil av behöver den tillbaka kan jag lika gärna investera i det som jag redan haft i tankarna. Så snart kommer jag ha min låtsasdator med mig överallt, vem vet.. min, oh, så tomma blogg kanske får mer inlägg då eftersom jag inte kan skylla på att jag inte har tid. Jag tackar i alla fall så mycket för lånet av mobilen, den har varit helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0