Total avsaknad av känslor..

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1520940/Olycka-stoppar-Svedalatag.html

.. ja, så är det just nu. I artikeln står det inte så mycket, känns som om mycket mer hände än vad som står. Jag får inte arbeta, är tagen ur tjänst och ska till en läkare (underförstått, psykolog) på fredag. Kan nog vara bra, mest med tanke på att jag inte känner någonting. Jag går runt som i en dimma just nu, känner inte kroppen heller. Men det är väll så det är, när jag var ute och sprang imorse kände jag dock något så det var helt underbart, tyvärr kan man inte springa hela dagen, hmmpff.

Jag väntar på att mitt lugn ska explodera, hade varit skönt..

Älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0