Internet 200 kr billigare..

.. ja, det fick jag lära mig. Igår va jag snäll och sa åt mamma och pappa att jag kunde köpa deras vattenkokare de bestämt sig för.. Detta eftersom den igår inte fanns inne. Så för ungefär en timme sedan gick jag emot Elgiganten och den nya vattenkokaren på 699 kr. Ja, så mycket kostade den visst. Men snygg design och en temperaturmätare, och så kommer den från OBH Nordica. Det är väll det som gör det.

I alla fall så skulle jag nu visa den förbaskade vattenkokaren via internet till en kompis och där fick jag se den på hemsidan, där kostar den 510 kr. Jag förundras verkligen över prisskillnaden när det är samma butik. Haha sjukt kul!

För övrigt vågar jag påstå att det känns som något stort, tungt och hårt kört in i mitt ansikte.. Mitt huvud vill inte riktigt det jag vill. Men jag mår bättre nu i alla fall än vad jag gjorde i helgen då jag hade feber.

OJ, glömde nästan.. Martin ville att jag skulle skriva om honom i min blogg så då gör jag väll det. Hejhej! :)

Nej, nu drar jag mig ^^


Kommentarer
Postat av: Martin

Du e ju underbar <3 haha!

2010-09-01 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0