Igår såg jag ut som en panda..

I really, really hate goodbyes.

Igår var den bästa kvällen på länge, riktigt länge.. Jag fick spendera ännu en kväll med min Johanna och min Robin. Det var en avskedsfest, Robins avskedsfest för hans närmaste. och han hade paxat platserna på var sida för mig och Johanna att sitta på. Det var mat, sång, prat, dans och minnen.

Robin sjöng en låt som var dedikerad till oss som satt där och gjorde defenitivt löftet om att inte gråta mycket svårare.. Bring Him Home - Les Miserables.

Sen gick vi ut och dansade. Och sen var kvällen slut. Vi sa hejdå och när han gått (och jag hållit mitt löfte om att inte gråta) så började tårarna spruta. Mina sotade ögon gjorde att jag såg lite rolig ut.

Robin, jag kommer sakna dig så oerhört mycket, men vi ses i december :) 4 år i New York, hjälp mig..



ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0