Tror jag snart kommer få men för livet..

Tenta eller hemtenta? Det är frågan.. jag vet i alla fall en sak, på en hemtenta krävs MYCKET mer energi än en vanlig.. men sen känns det samtidigt som om man faktiskt lär sig något genom att göra en hemtenta, och inte bara pluggar in en massa begrepp man glömmer trettio sekunder efter att man lämnat den.

Dessutom ger jag all credit till min dator som is still going strong, om det inte varit för Kristian hade jag börjat kalla min dator för älskling och gift mig med den, tro mig eller ej. Efter denna veckan kan jag lova att min dator kommer älskas för all framtid!

Nu ska jag inte diskutera ovannämnda ämnen för mycket, jag blir luddig i huvudet av att bara tänka på denna veckans skolarbete. Nej, istället ska jag diskutera något mycket, mycket roligare. Ystads allehanda och Robert Dahlström. Igår morse, när jag fortfarande låg och sov, fick jag ett inspirerande sms av min kära vän Robin där det stod att krönikern Robert Dahlström skrivit i dagens krönika om Robin och kulturpriset. Dessutom skulle det stå något om mig och Johanna, något jag inte är riktigt lika.. glad över. I alla fall ringde jag till mamma och sa till henne att spara ovannämnda artikel som jag är väldigt intresserad av. Jag lovar att återkomma med detta när jag väl är i ystad och får läsa om detta intressanta ämne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0