Träning, hemtenta och kulturpris.

Jag lyckades inte överraska Kristian, tyvärr.. han hade redan räknat ut min överraskning. I alla fall så var överraskningen att jag gått över till brunett igen. Det tog mig 4 timmar hos frisören och ett pris på 1700 men nu är mitt hår tillbaka till det det en gång var, och jag trivs mer med det! ^^

Träningen har innehållt både afrodans, aerobics, funktionella styrkeövningar och att springa runt milen. Jag älskar variation, och jag kommer antagligen, de gångerna jag skriver blogginlägg direkt efter träning ge lite mer handfasta tips. Men ett tips jag ger er är att satsa på ett gymkort för det är antagligen den största push-effekten för att träna, man slösar annars dyra pengar. ^^

Jag har suttit med en hemtenta och varit upp över öronen trött på allt som har med "det äkta i turismbranschen" att göra. Men lite till kvar och sen är jag så gott som död, och klar! Efter att jag är klar med en redovisningen av mina ickebefintliga kunskaper om liminalitet så ska jag ge er en större redovisning om just det ämnet! Funny, det blir lite mer tankar och åsikter om just detta.

FÖR ÖVRIGT satte jag på mig festkläder igår, en tisdag, funny! Jag sminkade mig i en riktigt festligt lila sminkning och begav mig sedan till Scala i Ystad. Där skulle Ystads Allehandas kulturpris delas ut och en av mina närmsta vänner tävlade om detta. Han sjöng så jag började gråta, och nästan alla var säkra på att han skulle vinna, detta gjorde han dock inte utan priset gick till Scen Österlen. Och jag måste säga att det är tufft att försöka tävla om ett pris med en konkurrent som försöker frambringa barns talanger. Tycker dock Scen Österlen är värda att uppskattas då det är en riktigt fin organisation med bra ledare! Men jag håller fortfarande på att Robin borde vunnit!

Efter prisutdelningen var det middag på restaurangen "ÖG" i Ystad även det. Detta betalades av Ystads Allehanda och maten var riktigt god och världens finaste sällskap. Jag känner mig hedrad att det var mig och Johanna som Robin valde att bjuda med sig. Jag tackar världens bästa Robin för att jag fick följa med på en helt underbar kväll och det känns jobbigt att veta att han lämnar oss för New York i oktober. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0