(:

- Skaffat sommarjobb
- Varit i Småland och träffat familj och släkt
- Gjort klart skolarbeten
- Blivit pank (jag kan inte tacka CSN mer än nog för de generösa 4000kr vi studenter är menade att leva på)
- Satt upp resplaner
- Tränat
- Träffat flera av mina underbara vänner
- Festat
- Och även försökt hinna med att träffa Kristian de få gånger vi kunnat

Det där är väll det som har hänt i mitt oh så fullspäckade liv. Sagt hejdå till falskheten personifierad och lever livet.

Men jag kan ju alltid dra upp en vacker konversation igår.. det handlade om utseende:
Jag: Jag var inne på en killes facebook, alltså en kille jag kände när jag var liten som var jättesöt. Han är inte alls söt nu längre.
Mamma: Nej, men så är det.. de som är söta när de är barn kan bli fula när de är äldre och tvärtom..
Natasha: Du har nog rätt ja..
Mamma: Ja, du Angelica är ju otroligt vacker nu.
Jag: Vaddå? Var jag inte söt när jag var liten då?
Mamma: Joo, du var jättecharmig

Mamma slingrar sig? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0