1 maj

Som alltid när det är högtider är jag sämst på att planera vad jag ska göra, och som alltid verkar det alltid bli det bästa jag kan tänka mig.

Jag lyckades hamna på Johannas föräldrars fest med runt åttio personer, liveorkester och egen majbrasa. Det var riktigt mysigt och det var sjukt trevliga människor där! En person gjorde min kväll då jag skulle hälsa på honom och räckte fram handen "NEHE du försök inte!" och så ger han mig en bamsekram, haha! Isa kom på besök och när jag och Johanna bestämde oss för att dra oss till stan stannade vi på Isas fest vilket resulterade i dåligt samvete.. Tror aldrig jag varit med om en mer lam fest än den hon lyckades vara på.

Väl inne i ystad är vi på Kingsan och bara väntar på att vår favorit skulle dyka upp, vid 12 ringer Louise och säger åt oss att möta henne hos Tina, wonderful! Underbara Louise som jag inte träffat sen januari är äntligen tillbaka i Sverige för en helg. Jag, Johanna och Louise är samlade igen, har nog aldrig varit så glad! Vi drog till Bar a Bar och hade the time of our lives!

By the way, idag ringde Robin och bjöd mig på världens roligaste grej som gjorde att jag ska försöka ändra mina tider i träningssammanhanget, hoppas att det funkar!

Apropå träning så ska jag imorgon för första gången pröva på SatsAfro, ska bli kul!

Eftersom att jag inte än träffat min pojkvän kan jag inte berätta om en jätterolig överraskning då det kan hända att han kan läsa om det här, men vänta bara!

addio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0