Killar som alternativkostnader..

.. vi i projektgruppen har arbetat så mycket med vårt arbete att vi börjat jämföra vanligt liv med studierna.

- Vad är alternativkostanden på att välja en kille framför en annan? Hur mycket kostar det och är det verkligen värt det?
- Vi är en gemeinshaft!
- Ska vi ta "a la carte" idag?


För några dagar sedan träffade jag en vän som ville berätta för mig lite "skvaller" som denne berättade. Jag klargjorde att jag inte ville veta men fick reda på det ändå... av någon anledning, kanske att personen trodde jag skulle må bättre av det? Jag vet inte men fick i alla fall reda på det.
Det personen berättade för mig är löjligt och inte alls relevant för mig att få reda på men jag har ändå funderat på det av flera olika anledningar.

Det personen berättade för mig är inte relevant för mig men kan onödigtvis förstöra ett förhållande.. eftersom jag själv varit med om exakt samma sak kan jag bara klargöra att jag är så trött på allt "skvaller" som bara är helt onödiga lögner.. med det klargjort ska jag fortsätta med mitt eget liv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0