"Har du en blogg? Vad ambitiöst!"

.. så lät det när en av mina vänner i Helsingborg fick se att jag hade en blogg. Jag tänkte väll att jag kanske kunde hålla med men började sedan småskratta för mig själv, hur ambitös är jag egentligen när skriver på min blogg så sällan som jag bara kan?

Det är universitetet som stjäl den mesta av min tid men man ska nog inte heller förakta mina vänner, min familj eller min pojkvän. På något sätt lyckas de alla göra att jag inte ens orkar titta på min blogg, speciellt inte försöka skriva något vettigt. Jag försöker så ofta som möjligt skriva något intressant och inte bara om vad jag äter till frukost, något som jag inte tror att någon är särskilt intresserad av (kanske en av mina vänner, hon är min största följeslagare på min blogg, tror jag i alla fall, och håller koll på "allt som jag skriver här")..

Detta resulterar i en massa onödiga tips om olika saker och sedan ett par korta inlägg om något som hänt och ett intressant inlägg varannan månad.

Viktiga saker som hänt i mitt liv som jag inte dragit upp på bloggen?

Jag har blivit faster till en flicka vid namn Nova. Jag har tyvärr inte träffat henne än eftersom ambitiösa jag inte ens har tid till att åka in till Simrishamn, jag skäms. Jag får åka dit snart. Jag kan däremot våga klämma in att jag köpte ett jättegulligt gosedjur till henne när jag var i England, men hon har bara inte fått det ännu.

Jag har, med små antydningar på min blogg, träffat världens finaste kille. Han är förmodligen den största anledningen till att bloggen blivit åsidosatt då jag innan faktiskt kunde slinka in ett eller annat viktigt inlägg. Vi träffades på Max efter att Bar á Bar haft sitt Grand Reopening då han satt med en av mina tjejkompisar och deras gemensamma vän, ganska så otippat men ändå väldigt härligt.

Jag ska vara fadder för en grupp med nollor som kommer till nästa termin på Campus Helsingborg, jag ska verkligen se till att de får en sjukt bra nollning! Det ska bli så extremt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0