Trött men lycklig.

Phew säger jag bara. Phew. Pustar ut efter denna dagen som varit lång men händelserik och med många glimtar humor i den. Tackar mina två underbara kollegor för att de förgyllt min dag. Även de andra kollegorna jag inte träffade riktigt lika mycket som gett mig mycket skratt. Jag älskar det! Är riktigt lycklig över att jag hittade till detta jobbet, att arbeta med människor är inget annat än underbart!

Pratade med Johanna i telefon i mer än en halvtimme. Det behövdes. Hon var ute och gick slingan medan jag satt och oroade mig för att ingen såg att jag inte var vid datorn. Haha!

Det känns som om det spirar. Det känns mer som vår än sommar. Lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0