Goodie dag.

Underbara, underbara dag! Har träffat Mika och Rebecca. Vi har alla sett på två disneyfilmer efter att ha ätit lunch ute. Hur mysigt kan det bli? Jag har berättat lite skvaller om i lördags, Mika blev överlycklig och har redan börjat planera mitt liv de kommande veckorna, haha.

Efter detta körde jag på dans som uppvärming, därefter funktionell styrketräning och efteråt ute och springa ett tag. Känner mig ny och med nya krafter.

Så snart blir det att sova för den sista utbildningsdagen imorgon, ska bli elsäkerhet.. kan vara bra när man har 16 000 volt ovanför sig ^^

Too much of anything can make you sick
Even the good can be a curse
Makes it hard to know which road to go down
Knowing too much can get you hurt

Is it better? Is it worse?
Are we sitting in reverse?
It's just like we're going backwards
I know where I want this to go
Driving fast but let's go slow
What I don't wanna do is crash, no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0