Ett steg närmare mot målet :)

Idag gjorde jag det tredje av de fyra proven för att få jobba. Även det, oavsett rådande omständigheter, klarade jag galant och har gått ut med alla rätt förutom ett. Jag känner mig ganska välkvalificerad men är ändå nervös inför elprovet, det är det som jag inte har någon övning i från innan (jag menar allt annat har familjen tåg redan berättat för mig), men vi får se! Jag vet i alla fall att jag inom en snar framtid kommer börja jobba och det ser ljust ut på den ekonomiska delen.

Jag tycker väldigt mycket om mina kollegor, i alla fall de som examineras nu samtidigt som mig, och uppskattar verkligen de här två veckorna. Sista dagen nu körde vi på After Work och tog varsin dricka på O'learys i Malmö. Det var riktigt härligt att inte behöva tänka på att plugga för första gången på länge.

Jag har bestämt mig nu, jag ska ta ett sabbatsår från utbildningen för att sedan se vidare vad jag egentligen vill. På den fronten är jag kluven men kommer fortfarande ha studier i huvudet då jag ska börja med den grekiska språkkursen.

Vet du vad en driftplatsdel är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0